Retour & Service

Voor vragen in verband met je bestelling kan je onze klantendienst steeds contacteren via het nummer 03 212 28 28. Zij staan je met raad en daad bij en dit kan elke werkdag van 9u tot 17u. Bovendien kan je ook altijd e-mailen naar info@lensonline.be of kan je hen aanspreken via Twitter of Facebook.

We helpen je graag verder!

GRATIS retourneren

Je oogsterkte is veranderd of je hebt de verkeerde lenzen besteld... Het kan altijd voorvallen. Daarom geven we jou de mogelijkheid om je pakje gratis te retourneren indien de verpakking van je contactlenzen onbeschadigd, ongeopend en onbeschreven is.
Vraag je gratis retourlabel aan bij de klantendienst. Je kan hen van maandag tot vrijdag contacteren op 03 212 28 28 of via info@lensonline.be

Retourrecht

Indien je van je aankoop wenst af te zien heb je uiteraard het recht om je bestelling terug te sturen. 
Voor sferische contactlenzen heb je tot 90 kalenderdagen na ontvangst de tijd. Voor torische en multifocale contactlenzen heb je tot 14 kalenderdagen na ontvangst de tijd. Vul het herroepingsformulier aan je retourzending of mail naar onze klantendienst. 

Retouradres: LensOnline NV, Kasteleinsstraat 11, 9150 Kruibeke.

Je bestelling annuleren?

Heb je je vergist van dioptrie of wens je je bestelling te annuleren? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst. Dit kan elke werkdag van 9u tot 17u op het nummer 03 212 28 28 of via info@lensonline.be.

Terugbetaling

Wens je een terugbetaling? Dan zijn er 2 mogelijkheden:
1. Je krijgt het bedrag in de vorm shoptegoed op jouw account; 
2. We betalen de aankoopwaarde van je bestelling terug op de door jou gebruikte bankrekening of betaalkaart. Hou er rekening mee dat een terugbetaling enkel kan plaatsvinden indien:

 - het product binnen de 14 kalenderdagen in ontvangst werd genomen door de retourdienst (je krijgt een bevestiging van ontvangst).  
 - de verpakking onbeschadigd is;
 - de verpakking niet geopend werd;
 - het product ongebruikt is; 
 - de bestelling in de originele verpakking werd geretourneerd;

Zodra we de teruggestuurde producten hebben ontvangen en aan alle bovengenoemde voorwaarden zijn voldaan zal het aankoopbedrag (excl.verzendkosten) binnen 10 werkdagen worden terugbetaald.

Heb je een klacht?

Klachten i.v.m. de niet-conformiteit van de levering en de zichtbare gebreken moeten onmiddellijk op het moment van de levering schriftelijk of via e-mail worden meegedeeld, bij gebreke waaraan elk klacht als onontvankelijk zal beschouwd worden. Klachten op grond van verborgen gebreken bij de geleverde zaken of de verstrekte diensten of op grond van verborgen niet-conformiteit dienen bij aangetekend schrijven te worden meegedeeld binnen 14 dagen na de ontdekking van het gebrek, bij gebreke waaraan de klacht onontvankelijk is. Het indienen van een klacht ontheft de koper niet van zijn betalingsverplichtingen. Een retourzending moet franco en zonder kosten voor LensOnline zijn en wordt alleen door LensOnline geaccepteerd nadat hij hiervoor voorafgaande schriftelijke toestemming heeft gegeven.


Onze contactgegevens:
LensOnline NV
Kasteleinsstraat 11
9150 Kruibeke
info@lensonline.be 

Aan het laden...